۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۱۵۳۵
آرسنال در تابستان امسال با انتقالی به ارزش 105 میلیون پوند دکلان رایس ۲۴ ساله را به خدمت گرفت که این انتقال رکورد قبلی هزینه پرداخت شده برای یک بازیکن انگلیسی را شکست
کد خبر: ۳۵۰۶۳

دکلان رایس: از اینکه انسانی ۱۰۵ میلیون پوندی هستم احساس نگرانی می کردم

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکلان رایس می‌گوید که انتقال او از وست هم با آرسنال با چنین مبلغ بالایی او را بسیار نگران کرده بود چرا که می‌دانست باشگاه از بازیکن گرانقیمتی مثل او انتظار دارد که هر چه سریع‌تر تاثیرگذار ظاهر شود.

آرسنال در تابستان امسال با انتقالی به ارزش 105 میلیون پوند دکلان رایس ۲۴ ساله را به خدمت گرفت که این انتقال رکورد قبلی هزینه پرداخت شده برای یک بازیکن انگلیسی را شکست؛ پیش از این جک گریلیش گرانقیمت ترین بازیکن انگلیسی محسوب می‌شد که در سال ۲۰۲۱ در انتقالی ۱۰۰ میلیون پوندی از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست. رایس پیش از آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا مقابل مقدونیه شمالی به خبرنگاران گفت:

زمانی که این انتقال انجام می‌شد، به خاطر برچسب قیمتی بسیار مضطرب بودم.  تو انسانی هستی که ۱۰۵ میلیون پوند خریداری شده این خیلی عادی نیست. اما این به خاطر کار‌هایی بود که در وست هم انجام داده بودم و نشان می‌داد که آرسنال برای من ارزش قائل است.  ۱۰۰ میلیون پوند پول بسیار زیادی است و می‌توانم فشار ناشی از آن را درک کنم.  نه تنها شما روی خودتان فشار می‌گذارید، بلکه از شما این انتظار وجود دارد که بازیکنی که تا این حد برای او هزینه شده است، خیلی سریع تاثیر خود را نشان دهد. آن‌ها پول زیادی روی من سرمایه گذاری کرده‌اند و باید ثابت کنم که می‌توانم تاثیرگذار باشم و تغییری ایجاد کنم.

رایس فشاری که جک گریلیش پس از انتقالش متحمل شده را درک می‌کند. او اضافه کرد:

او فوتبالیستی 100 میلیون پوندی بود، اما چون زیاد بازی نمی‌کرد، احتمالا شرایط برای او کمی متفاوت بود. حالا او با فشارها کنار آمده و برای من نیز همینطور است.

رایس پس از هفته‌های ابتدایی کم کم در ترکیب میکل آرتتا جا افتاد و در حال حاضر یکی از ارکان اصلی آرسنال محسوب می‌شود. او در ۱۲ بازی در لیگ برتر برای توپچی‌ها آمار ۲ گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است. گفتنی است که تیم ملی انگلیس که پیش از این صعود خود را به یورو ۲۰۲۴ قطعی کرده است، امشب ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف مقدونیه شمالی می‌رود. 

/طرفداری.

برچسب ها: دکلان رایس آرسنال اخبار خارجی لیگ برتر انگلیس مسابقات ملی انگلیس
ارسال نظر
آخرین اخبار